hey hey you you ..!

well .... HELLO again ...!
since aku da lame gilee tak berblogging , aku nk mulee menaip pon da rase laen mcm .... mood mcm tak smpai .... tapi ..! disebabkan nk menunjukkan yg blog nie still ade owner , aku post jugakk lahh ... tp agak janggal kot .... =='
alrite .... act , post nie tak de specific title ... so ape2 yg keluar dari taipan jari jemari gumuks  runcing sumenye spontan semate2 .... "cehh ..! fake sgt "
fyi , aku da quit from form 6 ... mesti korang tertanye2 apakah sebab musabab nye .... tak de lahh ... aku rase pressure sgt r ble masok form6 nie .... mcm tak de life lgsong .... dgn belaja nye susa teramat .... langsong tak membina ==' .. yeah i know aku tak patot quit ... rugi kan ..? but , if aku teruskan jgk , jiwe aku resah beb .... stress gilee .... yelaa ... kite kalau nk buat smthng kene ikhlas kann ..? tp bilee aku blaja aku rase tak ikhlas lgsong .... rase mcm terpakse .... tak de ketenangan di situ .... mule2 jee fun gilee ... tp bile lame2 , pehh ..! bosan bai .... 
so , aku decide nk quit ... mule2 family menentang habis habisan .... tp perangai aku degil ... bile aku ckp nak , aku nak .... bilee aku ckp tak nak , aku tak nak .... jgn pkse ... nnt laen yg jd ... family aku fhm sgt da ... so dorang terpakse ikot kemahuan aku .... hehe
for this year aku pikir nk keje dulu .... aku da mohon spa , spp .... but , no respond yet .... its okay ... kalau ade rezeki , ade laa .... next year kalau idop mcm terumbang ambing jee aku blaja la kolej .... hope ade sinar ... (:
dalam idop nie kadang2 kite kene lepaskan smthng disebabkan tiade ketenangan , tiade keserasian walaupon kite tau itu adelah prkare yg baek .... kalau tak de ketenangan dlm idop , kite akan menanggungnye for the rest of our life .... trust it ....
--------------------------------------------------------------------------------

kpd 'awak' ... dlm idop nie kite kene buat pilihan .... walaupon perit utk lepaskannye , tp kite terpakse demi mencari kebahagiaan .... pilihan ade di tgn awk .... saye hny mmpu menunggu selagi saye mampu ... (:

* pengalaman telah mendewasakan ... mematangkan fikiran .... *


lots of love
FAIRUS ZAKARIA

 Photobucket

No comments :