well done my brother .. !


hai korang .... wlaupon kesihatan aku tak mengizinkn , aku tetap jgk nk post entry yg kedue utk hari nih ....


nih lahh abg aku .... ade gaye model an ..? haha

dis time , aku nk citer pasal abg aku yg da pegi merantau ke latihan polis kat pulapol sertingg .....
amboi ..!
dekat kann ..? nasibb badan ... usually , msti dpt jaoh2 like sarawak , sabah , perak tp abg aku dpt terlalu dkt pulak ..... tp ade org ckp kalau latihan dpt dekat , keje mzty jaohh .... nvm lahh .... jnji da ade keje tetap ....
aku sgt2 berbangge abg aku da berjaye mcm nihh ..... wlaupon ade rezeki yg dtg kt die pd 1 mase tp aku rase die da buat the best choices ant futher kt ikbn dan dpt sijil multimedia dan pengarangan or masok latihsn polis dan dpt keje ttp bilee kua .... aku tau die sgt sygkn bidang multimedia esspecially bidang photographing , die ttp jgk pilih polis sbb tak pyh pikir byk da nnt ... troz dpt keje .... atleast die sempat blaja kt ibkn dan da ade ilmu dlm multimedia ..... 

im juz want to say ...
CONGRATS MY BRO .... !
nnt da ade keje jgn lupee aku ..... rajen2 lahh blanje aku .... hehe
so aku nk share picture mase aku ngn fmly aku anta die haritu ..... 


along and abang



abe polis



adek and abang



kesian zara ... muke terpkse jee amek gmba ngn mama n auntie .... hehe


oke lahh korgg ..... rase ckop kot smpai sini .....
adios peeps ..<3



Photobucket

No comments :