no luck lahh



assalamualaikum buat readers yg sudi terjah entry saye yg tak seberape ..... 
aceceh .... apesal skema sgt ? xpernah2 mcm nie .... hehe ... saje je nk tuka selera ....
haa .... nie nk citer nie .... minggu lepas siyeslyy bkn luck aku .... ade jee bnde2 yg jadi ..... 
minggu lepas jugak hari ape tah aku tergolek betol2 kt dpn pintu blkng uma aku .... =='
nie sume gare2 adek aku ..... time 2 aku tga syok ngadap lappy kat atas ..... die sekeh kepale aku dari blkng ... darah aku pon mendidih lahh 100oC .... haha nmpk beno nipunye ....
aku dgn adek aku mmg suke buat larian marathon dlm umah .... fyi , aku kt uma mcm bdk2 .... jgn tak sngke eh ..... aku kejar die bkn maen laju lg die lari .... aku pon lari mengalahkan atlit negara .... 


yarghhhh ! 
suddenly .... bedebuk ! prang !
aku tergolek betol2 depan pintu blkng .... adek aku da ade kt luar uma smbil mencangkung gelakkn aku ..... hahahaha
yg pling sadis aku tersepak pintu dan bunyiknyee korg tau lahh ..... mcm dinasour langgar rumahh .....
hahaha .... aku lgsong tak jadik nk marah ..... aku melepet je kat situ smbil gelak2 dgn adek aku .....
tak de lahh saket pon .... haha ... then aku boley salahkn ma aku .... sbb die basoh baju dlm bilik air ..... mase die bwk baju keluar , air baju tuh meleleh2 .... apsal tak lap ? haha .... tak pasal2 ma aku kne .... hehe .... sorry mum !
then aku bangon pegi siap2 .... nk g bahau ..... 
dlm bilik pon aku tak abez gelak lgg ..... hehehe
mase kat bahau pulak ondawey nk balek ade accident ..... mati u all bdk tuh !
accident tuh dlt stesen keretapi bahau .... aku rase bdk lg sbb aku tgk polis ttop pkai paper mcm kecik jee ..... die mnggal sbb nk lintas jalan .... 
adek aku sblon tuh bkn maen bising lg ..... lasak betol dlm kete .... mcm nk roboh kete tuh die buat .... lpz die tgk mayat tuh , troz snyp ..... baring kat peha aku ..... siap tnye aku cenggini .... " kakak , org 2 mati jd hantu eh ?" .... aku pon .... "errr .... tak lahh .... jadi roh " ... troz die snyp .....
mase balek 2 aku nk tido .... asyk teringat2 jee ..... serem .......

oke lahh .... tuh jee nk citer .... bai !


Photobucket

1 comment :

MaMa potpet said...

aku bleh byg kn kjadian ko jtoh uhhh....time atel gelak an ko..hahahahahahaha....