"hotel" here i come


assalamualaikumm korangg .....
first of all ... aku nk wishh 
salam ISRAK DAN MIKRAJ buat sume umat islam ....


hari nie aku da nk balek hotel hostel da .... ade sikit rase excited .... ade sikit rase malas .... 
excited sbb nk jmpe kgkwn .... dok uma bosan ..... malas sbb nnt da kene buat sume sndiri ....
hehe
naek skola nie aku da start kne struggle .... sbb da beli buku .... blaja pon da start ....
aku arap semangat aku yg berkobar2 nih bertahan smpai sem3 nnt .... jgn sem1 jee .... hehe
bulan 11 nih da exam stpm sem1 .... siyes takott .... kejap jee mase .... buku sem1 nih pon boley tahan tebal .... tak boley maen2 ....!
haa .... korang2 .... aku nk lari tajok nih ... aku nk storyy mory sikit ... smlm kann aku g uma knduri kt palong timur .....
aku bese2 je aku rase .... aku pkai maxi dress wane merah , wedges merah , cardigan itam , shawl itam .... mase aku masok kt uma knduri tuh , aku da nmpk awek2 palong timur pndg smcm kt aku .... atas bawah .... aku ade terpikir .... aku mcm alien ke ..? then aku tny ma aku .... ma , ade pape ke kt org ..? asal budak2 tuh pndg smcm ..? then ma aku ckp ... takde pape pon ....
aku pon buat tak tau jelaa .....mase aku ddok tga makan , dorg lalu dpn aku dengan mukee mintak penyepak , penerajang .... aku pndg jee smbil senyum ... nk bgtau lahh yg aku sikit pon tak kesahh ....
ade lahh sorg minah dlm geng dorg nih pkai high heels .... jalan kt situ tanah merah , then berbatu2 ..... die jalan ala2 catwalk .... tibe2 tergolekk dpn aku ..... hahahaha .... aku pon tergelak smpai org laen pndg jee aku .... minah kerek tuh pulak still dgn muke wadefak nye pergi smbil kaki terhencot2 .... hahaaha

lebih kurang mcm model nih lahh minahh tuh jatohh

tak boley blah lahh kau minahh .....
mase nk balek , aku nmpk dorg ddok kt bwh pokok .... minah yg jatoh td pndg slek jee kt aku sbb aku gelakkn die .....
aku pon saje nk buat berlagak .... aku pon jalan ala2 catwalk depan dorgg ..... tp tak lahh catwalk aku rase .... bajett lebih je aku .... hahaha .... dorg pndg tak puas aty ..... hahaha
siyess klaka doh dorgg .... asal nk berlagak dgn aku ...? nk bajett bandar ehh dgn bdk kg mcm aku ...? 
peliss lahh .... hahaha
bandar sangatt lahh smpai tergolekk2 gituu .....
kalau aku , malu u olls ..... 
tak kemane lahh berlagak kau tuhh ..... muke wadefakk jee an ..... peliss ...!

tuh jee kot nk storyy .... hehe
aku nk g kemas2 barang .... jap lg nk balekk da ...
adios peeps ....!

Photobucket

No comments :