fever ohh fever .. !



assalamualaikum .... 
hari nie sebenanye aku tak de mood lgsong nk hapdate blogg .... tp since da lame aku tinggalkn dunie blogging nih and memandangkan aku tak kan dpt slalu hapdate , aku gagahkn jgk jari2 runcing cun melecun aku nih menari bgaikan ade irama yg mengiringi ..... *asal ayat mntak penyepak ..?

baru semalam aku balek dari ostel tercinte .... act , aku malas nk balek ... sbb aku tau dis week ma ngn abah byk program .... kt tmpt aku nie ade HARI WANITA ... so ma aku sebgai wanita yg berkaliber join sume acara2 yg d anjurkn .... mlm td ma ngn abah ade masok prtndingan karoke ... i dont know how's the result .... tak tnye lg sbb pg td aku bangon tido tgk2 rumah da kosong .... sume da pegi bawah .... denga citer ma aku masok pertandingan anyam ketupat , buat sirih junjung an d whatsoever lahh .... abah ade balek kejap ... ajak aku pegi , soh aku siap ... tp aku malas sgt .... mcm demam .... selsema , saket tekak , batokk , fenin2 ..... so aku dok uma jee menanti dorgg balekk ..... 

dlm pkol 12 lebihh aku denga dorg da balekk ... aku still lg kt ats .... tgk movie kt lappy .... ma ajak g uma pkngah ade knduri ... knduri ..? OMG ..! aku mlas sgt ... nk iron baju lg , tudung .... da lahh panas2 nih .... so aku decide nk tinggal jee .... ary nie aku mmg malass nk g mane2 ..... im feel better stay at home .....

aku tau kesihatan  aku terjejas sbb aku rajen sgt minum air dari water cooler kt ostel .... haritu abg aku da warning ... jgn minum ... sb mase die kt ikbn , ade jgk water cooler .... tp air tak elokk ... tp aku minum jgk sbb da tak de air kt sanee .... at last , tekak aku saket mcm nk demam .... hurmmmm ......



mcm gini lahh rupe water cooler kt ostel aku ..... 
bai ...!

 Photobucket

No comments :