rindu korang :'(




hai peeps ..... harap korang dalam keadaan sihat selalu oke .... (:
hari nih aku nk update pasal membe2 skola aku .....
ntah knp hari nih tbe2 teringat kat korang sumee ...... bkn JAFAITIE jee ...... tp all of u ......
ex classmate 5 ILTIZAM ......
siyesly rindu korang sumee ...... bile bace status korang sume kt fb , tbe2 jd sedihh .......
ade yg berjaye ...... ade yg tak ...... ade yg masok U , matrix , kolej ..... walau ape pon korang buat , hopefully korang hepi always and jangan lupee aku tau ......




yang nie sume bestfrenz aku ...... JAFAITIE HANA
dari kiri farhana , mas , ayu , jannah ,aku
dgn dorang laa aku paling rapat kat skola ..... boleh dkatekan mcm belangkas ..... tp mase akhir tahun something happened yg sebabkn kteorg gaduh dgn salah sorg drpd kt atas tuh ...... tp xpe laa ..... bnde da jd ..... 


gambar nie mase kiteorg g ict sesame ..... mmg best giler ..... really miss that moment ..... time tuh tak de gadoh2 mcm skrgg ...... :(



rinduu jannah !



rindu ayu ..... dgn kau pling rapat kann ..... sejak kau xoke dgn 'DIA' kau da mulee rapat dgn aku .... :)



rindu dgn kau mas ..... wlaupon kite selalu xsependapat ...... 

tak luper jgk kat bdk lelaki yg selalu menyibuk kat group kteorg ...... bile kteorg buat jamuan , studygroup , korang mesti ade an ? hehe
amer , fauzi , capit , ezam 
tp sorry gmba korang aku xde laa ...... yg ade cume gmba nih ...... 


see ..... hny amer dan fauzi ..... yg laen nk amek gmba maluu2 ..... especially capit ...... haha


tak lupee jgk kt membe2 kelas yg laen ....... even tak rapat sgt , aku ttp sayang korang tau ......
maluu pulak nih  .... hahaha



dari kiri huda , tyqah , sheera , malina
huda bdk paling genius dlm kelas ..... padahal nmpk cm bese je x .... hehe .. tyqah nie pening sikit ..... kalau layan die boley terkencing2 sbb gelak ... hahaha .... sheera bdk pling cun ..... muke arabian .... kau ado ? haha .... malina pulak senyap jee ..... yg die tau gelak jee ..... haaha


cun kan kiteorg ? ayat mcm mintak peyepak hahaha

yang nih moment paling best ..... mase g kursus kat pd kteorg sempat mndi laut sesame ..... even sekejap mmg bez !
dari kiri ayu zainal , mady yg tersolet tuh , alin , aku , malina , tyqah , huda


gambar nih mmg best ..... mase naek mmg sume gembire .... tp bile banana tuh terbalik , hamek kau ! hahaha
dari blkng tyqah , malina , huda , madiy , ayu , ayu zainal , alin , aku , apen 


yang nih mase nk g class mase kat pd ..... smile ! :D

tuh la sedikit sebanyak gambar kawan2 aku ..... pada sape2 yg gambar die xde or xbyk , sorry laa ..... sbnrnyee lappy aku nih da format ...... sume gmbar da xde ...... yg ade nih pon aku rembat kat fb ...... 

papepon , korang jgn lupee aku tau .... aku xpenah lupee korang .....

ingat x kite penah nyanyi lagu sahabat mase kat depan perhimpunan mase skola ?
aku ingat lagi !
kite pelok2 sambil goyang2 kan ? sedih weh .... ! :')
rindu korang ..... 
harap korang berjaya dunia akhirat ......
nanti nk kawen jgn lupee ajak ..... hehe
jangan lupee budak2 5 ILTIZAM tau ........

AYU , JANNAH , MAS , FARHANA , TQAH , SHEERA , MALINA , MADIY , HUDA , SYAFIAH , IDA , AYU ZAINAL , ALIAA , SYAKILA , AIN , CIKIN , ALIN , MAJIE , MUNIR , IWAN , LOGA  haha , MAMAT , AMIR , FAUZI , CAPIT dan jugak APEN ...
lebiu lahh !!!




Photobucket

No comments :