puan QALESHYA UMAIRA yg manis !




hai .... hari nie aku capai follower yg ke 100 !
mesti ade mulot2 tong sampah atau bhase baiknyee mulot dustbin akan ckp ....
"ek eleh minah nie .... baru 100 da kecoh ! ... org laen da ribu riban .... huh "
denga lahh nie korang aku nk balas ...
" do i care ? blog aku ... suka hati laki tiri mak jiran sebelah uma aku lahh " ... wahaha
oke .... kakak yg bertuah adalah  PUAN QALESHYA UMAIRA ....






jom lahh follow kakak nie reramai ..... blog die cantek !
ala2 wedding gitu ......
kalau nk singgah blog die meh tekan SINI yee

aku jugak nk promote header die ..... 



pengantin ! hehe 
oke .... thats all .... papai readers !





Photobucket

1 comment :

Unknown said...

rindu ngan blog lama tu.. zara punya la blog no2 tu tp da delete.. huhu..
btw, trima kasih sgt sb promote.. ^^ rase gmbira

blog bru zara http://www.mr-mrshafiezy.blogspot.com