sepi malam sesepi hatiku


hello ! anybody here ? 
nk je aku menjerit mcm 2 ..... tp kng org ingt aku gile pulak menjerit mlm2 gini .... 
hurmmm ......
sepinye mlm nie ..... aku pon rase mcm xbez je ..... mcm smthng wrong somewhere .....
but where ??? ... i dont know ..... hmmm ....
bile siang penoh dgn gelak ketawa ..... bez je ..... ilang sgale mslh ...... tp bile mlm2 ..... mcm2 dtg ..... kenangan .... kenangan .... dan kenangan .....
tak tahu laaa ...... bile dok sensorang mcm gini laa .... mcm2 yg dtg ..... bnde yg xsepatotnye aku ingt pon     bley terlintas kt kpale otak aku nie ..... is it normal ??? korg pon mcm 2 ke ??? xpon aku sorg jee .....
aku ingt lg ..... ade la someone yg bgitu dkt dgn aku dulu dia ckp aku nie terlalu melayan perasaan ..... yeke ?? aku pon rase mcm 2 jgk ..... sbb aku terlalu sensitif dgn sume bnde .... mgkin x ramai yg perasan ...... bnde yg kecik pon bley buat aku terguris .... aku mmg xkn tunjuk kalau aku terasa dgn sesape ..... aku buat mcm bese jee .... tp bile aku dok sensorang mesti aku pkir balek ..... time 2 senang jelaa nk menangis ..... lg2 bile aku luahkan kt sesape ...... esspecially incikk kukoi ..... im glad 2 have u .... dia sentiase dengar bile aku nk luahkn perasaan ..... bile aku nangis , dea slalu pujuk ..... kdg2 bile pkir balek maluu jugak ..... nangis dgn org mcm 2 .... dulu bile aku nangis slalu kne marah ..... 'dia' ckp aku mcm bdk kecik laa .... terlalu ikot perasaan laa ..... xboley pon kalau aku nk luah ape2 .... sume kne simpan sendiri ..... tp skarang aku beruntung sbb ade incikk kukoi yg phm aku ..... thanks syg ..... :'(
xlupe jgk kt iwa ...... dia pon slalu bg smgt kt aku , bg motivation kt aku bile aku sedih ..... lame xdenga citer pasal dia ...... kt fb pon da xde ..... ape2 pon aku harap dia sentiase gembire dgn idop dia .....

korang rase bez x lepas nangis ? aku rase lega kalau aku ade mslh , aku kecik aty dgn sesape aku nangis ..... kdg2 bile teringat kenangan lame pon aku bley nangis ...... naluri perempuan kan ..... cepat terusikk ..... tp xsemua mcm 2 ..... ade jgk perempuan yg keras hati ..... but , im not that kind of person ..... 
bile aku sunyi ...... xde sape2 dgn aku ..... rase mcm d ketepikn ..... rase mcm diri xpenting ...... mcm skarang nie ...... tears is like a rain ..... mengalir jee ..... 
rase kite jee pedulikan org ..... text org 2 ..... bgtwu kite g mane ..... tny dia bz ke x ...... tp dia senyap ..... mcm kite xde makne ...... sedih sgt ......
mungkin org akn pikir aku nie pikir negatif ..... tp 2 yg aku rasa ...... kdg2 kite x boleh nk jangka hati org ..... dia marah ke , suke ke kite x tahu ..... sume terletak dlm hati masing2 ..... 
perempuan mmg perlukn perhatian , kasih syg dari org yg dia syg ..... ckop la dgn bertanya khabar .....  bgtwu yg korg xpenah lupekan perempuan 2 ..... ckop 2 jee .... perempuan 2 mesti gembire ..... rase mcm diri d hargai ......
bile perempuan marah , jeles , dia xkn ckp ..... dia cume akan diamkn diri .... berusaha sebaiknyer utk sembunyikn perasaan 2 ..... sbb xnk si lelaki rase susa hati ...... bkn ego ! perempuan x ego .... cume nk menjage perasaan lelaki ..... 
perempuan penoh dgn rahsia ..... terpulang pd lelaki utk memahami hati seorg perempuan .... so plezz ..... jage hati perempuan .......

hurmmm ...... panjang pulak aku entry aku kali nie ..... segala ape yg aku ckp kt ats nie berdasarkn pd diri aku sendiri ..... pd kengkawan perempuan kt luar sane yg bace entry nie , ade certain2 part yg xkene dgn korg , nasib laa ..... sbb nie pasal diri aku ..... xde kene mngene dgn org laen .....

oke laaa ..... gudnite ....... <3


Photobucket

No comments :